26 Kasım 2012 Pazartesi

Ahmet İlhan Özek Kırmızı Mavi' de !!!



Dün akşam Karabükspor Taraftar Platformu kırmızımavi.org ' un düzenlediği ve Karabükspor' lu futbolcu Ahmet İlhan Özek' in katıldığı bir sohbet programı gerçekleşti. Ben de satırbaşlarıyla derlemeye çalıştım ;

Taraftar ; Öncelikle başarılarının devamını dilerim. Gidenin arkasından konuşulmaz ama Skibbe ile neden olmadı? Mesut hocayla 2 haftada ne değişti ? Sence Anadolu kulüpleri yabancı hoca ile çalışmalımı?
Ahmet İlhan ; Öncelikle teşekkür ederim. İlk mesajıma başlıyorum herkese de iyi akşamlar..Yabancı hocayla çalışmak bence çok zor çünkü tam olarak kendini iyi bi şekilde ifade edemiyor futbolcular. Hoca da keza aynı şekilde. Mesut hocanın gelişiyle çok iyi bir ivme yakaladık ve bu ivmeyi daha da yükselterek arttıracagız inşallah...

Taraftar ; Futbola nasıl başladın ?
Ahmet İlhan ; İlkokulda beden eğitimi öğretmenimin baskısıyla basladım  ama ondan sonra tek hayalim futbolcu olmaktı.


Taraftar ; Son haftalarda yükselen performansın herkesin dikkatini çekti. Hayalin nerede oynamak? Yurt dışında oynamayı düşünürmüsün?
Ahmet İlhan ; Hayalim İngiltere' de oynamak.

Taraftar ; Ahmet İlhan aramıza tekrar hoşgeldin. Seni en başından beri takip eden birisi olarak efendi kisiliginden dolayı tebrik ederim. Karabükspor forması altında milli takıma en yakın aday olarak sen gözüküyorsun. Sence bu hedef ne kadar yakınında?
Ahmet İlhan ; Öncelikle çok çok teşekkür ederim. Zaten benim için en önemlisi  futboldan önce kişiliğimle anılmak ..
Soruya gelecek olursak da bu hedef bence cok da uzak degil. Kendime güveniyorum bu konuda..Tabii ki de yetinmiyorum, daha cok çalışmam lazım

Taraftar ; Her futbolcunun hedefleri vardır. Karabükspor'daki hedeflerin neler? Daha sonra gitmek isteyeceğin takım veya takımlar? Ve bir de Milli Takım'a seçilme şansın hakkında ne düşünüyorsun?
Ahmet İlhan ; Milli Takıma seçilmeyi tabii ki umuyorum. En büyük hayalim de bu zaten.

Taraftar ; Bozüyükspor' dan neden Eskişehirspor' a değil de Manisaspor'a transfer oldun?
Ahmet İlhan ; Çünkü Manisaspor daha çok istedi. O dönem ismim bir cok kulüple anıldı ama Eskişehirspor' un adı yoktu bu kulüpler arasında.


Taraftar ; Maç esnasında en iyi anlaştığın oyuncuyu öğrenebilirmiyim ?
Ahmet İlhan ; Tabiiki de herkesle..

Taraftar ;  Karabükspor' un ve Karabük şehrinin dışarıdan bakıldığında, futbolcular için ne gibi eksiklikleri var? Taraftarla bu şekilde bir iletişime geçtiğiniz için de teşekkür eder başarılarınızın devamını dilerim.
Ahmet İlhan ; Ben teşekkür ederim bana bu imkan verildiği için. Burası bence çok güzel bir yer üstelik ben eşimle küçük şehirleri daha cok severiz...

Taraftar ; Tribünlerde seni en çok etkileyen an ya da en çok etkilendiğin tezahürat hangisi?
Ahmet İlhan ; Bütün tezahuratlar beni etkiliyor. Siz hiç susmayın yeter .

Taraftar ; Mavi Ateş hakkında neler düşünüyorsun ?
Ahmet İlhan ; Mavi Ateş buraya gelmeden önce de bildiğim ve içerdeki maçlarda takımı inanılmaz şekilde motive ettiğini bildiğim taraftar grubuydu.

Taraftar ; Bugüne kadar Karabükspor' a gelen ve kendini kanıtlayıp milli takıma yükselmek istiyorum diyen ender oyunculardan birisin. Kendini milli takım düzeyinde görebiliyormusun?
Ahmet İlhan ; Evet , görebiliyorum ama daha çok üzerine koymam lazım

Taraftar ; Taraftarı etkili buluyormusun?
Ahmet İlhan ; Kesinlikle evet. Özellikle içerdeki maçlarda inanılmaz hissediyorum bunu.

Taraftar ; Galatasaray deplasmanında attığın golden sonra ne düşündün ?
Ahmet İlhan ; Tarif edilemez bir mutluluk yaşadım ..

Taraftar ; Merhaba.Öncelikle katkın ve inceliğin için teşekkür ederim. Manisa'da oynarken genellikle "Ofansif olarak çok iyi ama defansif olarak bencil, defansa katkı sağlamıyor" şeklinde eleştiriler vardı. Karabükspor'da ise ofansif ve defansif görevlerini gayet iyi yapıyorsun.Bu değişim ile ilgili görüşlerini öğrenmek  istiyorum.
Ahmet İlhan ; Teşekkürler. Çok güzel bi soru. Ben teşekkür ederim. Futbolda o kalktı, artık hücumda iyiysen defansa gelmeyeceksin diye bir şey yok. Ben de hedeflerim doğrultusunda ilerlemek için iki yönümü de daha cok geliştirmem gerekiyor diye düşünüyorum

Taraftar ; Karabükte nasıl zaman geçiriyorsun?
Ahmet İlhan ; Genelde evdeyiz. Pek dışarıcı bi yapım yok.

Taraftar ; Mersin yenilgisi hakkında ne düşünüyorsun?
Ahmet İlhan ; Hakem mahvetti diyebilirim bizi. İyi mücadele etiğimizi düşünüyorum, özellikle 10 kişi kaldıktan sonra

Taraftar ; Şu ana kadar oynadığın takımlarda en etkilendiğin taraftar grubu hangisi ?
Ahmet İlhan ; Mavi Ateş. Tarzanlar da iyiydi ama burada tribün kesinlikle daha fazla doluyor

Taraftar ; Maçlarda karşı karşıya oynayacağın muhtemel savunma oyuncularına karşı özel bir çalışma ya da hazırlık yapıyor musun?
Ahmet İlhan ; Karşımdaki oyuncuyu iyi analiz etmemiz lazım ki onun eksiklerinden faydalanalım .Yazılarını önemle takip ediyorum. Rakip analizi konusunda  . ( Futbol Sandığı Tansu Gürsel' e cevaben. )

Taraftar ; Herşeyden önce  sakatlanmadan bol gol atarak geçireceğin başarılı bir sezon diliyorum. Buraya gelmeden önce takım hakkında neler düşünüyordun?
Ahmet İlhan ; Amin teşekkür ederim. Begendiğim ve katkı saglayabilecegim bi takım olarak görüyordum ve özellikle içeride maç kaybetmeyen bir takım olarak.

Taraftar ; Taraftara neler söylemek istersin özellikle ateşin meleklerine 
Ahmet İlhan ; Hep destek tam destek !

Taraftar ; Skibbe ile neden başarısızdık? Yerli hocayla yabancı hoca arasında bir kıyas yapar mısın?
Ahmet İlhan ; Kesinlikle yerli hoca derim. Gerçekten bunu bu sene çok iyi anladım. Yabancı hocayla herşeyi konusup paylaşamıyorsun ama yerli hoca olunca onun istediklerini anlayabiliyorsun ve her daim konuşabiliyorsun

Taraftar ; İdolün kimdir ?
Ahmet İlhan ; İdol olarak belirlediğim kimse yok ama Neymar, Robben, Bale, Ronaldo sevdiğim ve takip ettiğim oyuncular.

Taraftar ; Öncelikle başarılarınızın devamını dilerim. Transfer döneminde adınız Beşiktaş ile de anıldı. Ama siz Karabükspor' u tercih ettiniz.Neden KARABÜKSPOR?
Ahmet İlhan ; Öncelikle kulüplerin anlaşması lazımdı ve Manisaspor da Karabükspor' la anlastı. Ben de buraya gelip görünce yönetimi, başkanımızı ve kulup ideallerini tereddütsüz kabul ettim ve geldim. İyi ki de gelmişim.

Taraftar ; Her futbolcunun olduğu gibi seninde gönlünde 4 büyüklerden bir takım vardır . Bu takım hangisi acaba?
Ahmet İlhan ; Benim hedefim yurt dışında oynamak.

Taraftar ; A2 den A takıma çıkan Güven ve Deumi' yi takım içinde nasıl buluyorsun? A takıma çıkarılmakla iyi yapıldı mı?
Ahmet İlhan ; Sonuçta bizim takımımızın oyuncuları ve bize katıldıklarından beri de takıma iyi katkı yaptıklarını düşünüyorum.

Taraftar ; Karabükspor' a gelmeden önce burası hakkında neler söylendi sana? Sen neler düşünüyorsun ? 
Ahmet İlhan ; Özellkle insanlarının çok iyi ve çok cana yakın oldugu söylenildi ve kesinlikle haklılarmış.

Taraftar ; İnşaatı devam eden stadımızın bu görüntüsü sizde bir etki yaratıyormu?
Ahmet İlhan ; Bir an önce bitse iyi olur tabii ki.

Taraftar ; Cernat' ın takım üzerinde etki etkisi nasıl bi kaptan olarak ? Cernat' ın eşi rahatsız olduğu için futbola kendini veremiyor diye söylentiler var sen ne diyorsun bu konuda ?
Ahmet İlhan ; Evet eşinin rahatsızlıgı oldugunu ben de duydum. Bu ister istemez etkiler futbolcuyu.

Taraftar ; Gecen sezon Eskişehirspor' a deplasmanda attığın gol kariyerinin en güzel golü olabilirmi?  Bu gol hakkında ne düşünüyorsun?
Ahmet İlhan ; Baktıgımız zaman bunu secmek cok zor  ama o gol sanırım en iyisiydi.

Taraftar ; Sence Karabükspor' un hedefi kümede kalmakmı?
Ahmet İlhan ; Bence böyle bir düşüncemiz olmamalı. Gerçekten çok kaliteli bir takımız

Taraftar ; Deplasman yolunda zorluk çekiyormusunuz? Çoğu deplasmana karayolu ile gidiyorsunuz.
Ahmet İlhan ;Evet bu büyük sıkıntı bence .

Taraftar ; Deplasmandaki maçlarda taraftarın yanınızda olması size ayrı bir güç veriyor mu ?
Ahmet İlhan ; Kesinlikle evet. Özellikle kazanınca da tribünde sizlerle sevinmek muhteşem.

Taraftar ; Maçlarda çok hırslı gözüküyorsun. Sebebi nedir?
Ahmet İlhan ; Gercekten çok hırslıyım

Taraftar; Karabükspor' da maddi imkanlar gayet iyi. Hiçbir futbolcunu alacağı olmuyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsun?
Ahmet İlhan ; Burada futbol oynamaktan keyif alıyorum. Gerisi bence teferruat.

Taraftar ; Neden bu kadar çok aşırttırma deniyorsun?
Ahmet İlhan ; Kaleciyi önde gördüğüm zaman garanti gol olsun diye.

Taraftar; Senmi hızlısın yoksa Shelton mı?
Ahmet İlhan ; Hiç yarışmadık  :)

Taraftar ;  En çok uyum sağladığın futbolcu kim ?
Ahmet İlhan ; En çok uyum sagladıgım oyuncu Yiğit abi. Yiğit incedemir .

Taraftar ; Kendi performansını şimdilik nasıl buluyosun ?
Ahmet İlhan ; Yükselen bir performansım oldugunu düşünüyorum. Ama çok daha iyi olacagını düşünüyorum.

Taraftar ; Karabükspor' daki geleceğin hakkında neler düşünüyorsun ?
Ahmet İlhan ; Tek düşüncem takımımızı lig sonunda en iyi yerlere getirebilmek ve bunu da başaracagız.

Taraftar ; Manisaspor ile Karabükspor kulübü arasındaki ekonomik anlamda farklılıklar neler ?
Ahmet İlhan ; Manisaspor zaten borçları yüzünden ligden düştü. Gerçekten inanılmaz bir sıkıntı vardı orada maddi yönden.

Taraftar ; Takım içinde en şakacı futbolcu kimdir ?
Ahmet İlhan ; Kesinlikle Lua Lua :)

Taraftar; Tribünlerde daha önceden konfetiler meşaleler olurdu rakip takım daha çok baskı altında kalırdı ve futbol daha heycanlı ve ateşli yaşanırdı. Bir futbolcu olarak daha çok hırslanmazmıydın?  Ve endüstriyel futbol ülkemizdeki futbol  tutkunlugunu sogutuyor. Sence olması gereken oturarak maç izlemek mi?
Ahmet İlhan ; O meşaleli tribünleri ben de cok özledim.

Taraftar ; Öncelikle yaptığın işi en iyi şekilde yapmak istediğini hepimize gösterdiğin için tüm taraftar adına teşekkür ederim.
şu an bu yaptığın ise bir takımın olmazsa olmaz unsuru taraftar ile takım arasındaki bağı güçlendirmek adına çok özel ve takdir edilesi bir davranış. Takım ve taraftar arasındaki diyaloğun bu ve benzeri şekilde gelişmesi için bundan sonra da öncü ve aracı olmanı istesek ne dersin? Taraftarın medeni ve rasyonel bir şekilde antreman ve maç saati dışında da takıma ulaşabildiği, futbolcuların da farklı beklentileri olduğu zamanlarda taraftara ulaşabileceği bir dialog ortamı iyi olur mu, yoksa aşırılıklar olabileceği için sağlıklı olmaz mı?
Ahmet İlhan ; Benim için de çok çok güzel oldu bu. Taraftar ve futbolcu hep iç içe olmalıdır diye düşünüyorum. Bundan sonra da bu forumda olmaya da devam edeceğim tabiiki

Taraftar ; Karşında oynayan rakip futbolculardan zorlandığın varmı?
Ahmet İlhan; Eboue de zorlanırım diyordum ama cok zorluk cekmedim ç0k şükür :)

Taraftar ; Kulüp bazında hedefler nedir?
Ahmet İlhan ; İngiltere' de oynamak.

Taraftar ; Takima benim görüşüm iyi bir bitirici forvet gerek, senin fikrin nedir ?
Ahmet İlhan ; Bence takım olarak yeterli oldugumuzu düşünüyorum.

Taraftar ; Türkiye kupasında nereye kadar gidebiliriz? geçen yıl yarı final oynamıştık bu sene kupada bizi neler bekliyor ?
Ahmet İlhan ; Neden finale kadar gitmeyelim ?

Taraftar; Manisasporda 23 numaralı formayı giyiyordun . Karabüksporda İlhan Parlak 23 numralı formayı giymeseydi istermiydin? Senin için  önemi var mı 23 numaranın ?
Ahmet İlhan ; Yok ben hep 9 giymek isterdim. Manisaspor' da Kahe' deydi o zaman 9 numara ben de 23 ü almıştım, Aydın' lı olarak 9 numara giymeyi seviyorum

Taraftar ; Bertul Kocabaş ve Ceyhun Yazar gibi genç futbolcularımız hakkında ne düşünüyorsun?
Ahmet İlhan ; Bertül altyapısını Almanya' dan almış cok yetenekli bir oyuncu. Keza Ceyhun' da altyapıdan cıkabilecek en yetenekli arkadaşlarımızdan birisiydi, Gercekten çalışmalarına bu şeklde devam ederler kendilerini geliştirirlerse cok iyi yerlere gelebilecek kardeşlerimiz diye düşünüyorum .

Taraftar; Lisedeyken basketbol oynuyormuşsun, beden ögretmenin basketbol oynamayı yasaklamıs ve senı futbola zorlamış. Çok da iyi yapmıs. Bu hikayeyi bize tam anlatabilirmisin ?
Ahmet İlhan ; Evet okula yeni gelen hocamız aynı zamanda Aydınsapor' un altyapı hocasıydı. Beni futbol oynarken görmüştü ve ben bir basketbolcuyken bana basketbolu yasaklamıstı. Aydınspor alt yapısında futbol hayatıma başladım. O zaman ilköğretimdeydim .

Taraftar ; İlk yarıyı kaç puanla kapatırız sence:?
Ahmet İlhan ; Hedefimiz kalan bütün maçlarımızı kazanmak.fenerbahce maçı buna dahil

Taraftar; Hoşgeldin Ahmet İlhan. Futbol olmasaydı aklında başka bir meslek var mıydı? Başarıların ve gollerin devam etsin.
Ahmet İlhan ; Sülalem esnaf . Kesin ben de öyle olurdum :)

Taraftar ; Öncelikle tebrik ediyoruz. Gerçekten çok iyi bir oyuncusun .Galatasaray maçında bunu çok iyi gösterdin bize. Çok seri bir oyuncusun. Taraftarımızdan memnunmusun?
Ahmet İlhan ; Öncelikle çok teşekkür ediyorum. Taraftarımızıdan da çok memnunum. Evimize gelen her deplasman takımının da taraftarlarımızdan korktugunu biliyorum ;)

Taraftar ; Güzel bir aile yaşantınızın olduğunu biliyoruz, Mavi Ateş ailesine yeni bir taraftar daha geleceğini de biliyoruz. Her başarılı erkeğin arkasında bir bayan vardır sözü var biliyorsunuz , eşinizle nasıl bir diyaloğunuz var? Size her zaman destek olduğunu biliyoruz, bunun başarınızdaki yeri nedir?
Ahmet İlhan ; Başarımın en büyük sebebi eşimdir kesinlikle. Koyu bir karabükspor taraftarı zaten biliorsunuz her deplasmana da geliyor hemen hemen 

Taraftar ; Takımdakilerle bir araya gelirmisiniz?
Ahmet İlhan ; Arada sırada bulusuyoruz dışarda veya evlerde..

Taraftar ; takip ettiğin spor proğramları varmı
Ahmet İlhan  ; Futbol ateşi ve Maratonu izlerim .

Taraftar; Bu soruyu soran oldumu bilmiyorum Ahmet İlhan ama ben sorayım sormadılarsa.. Son Mersin maçında hoca seni oyundan aldı..Bunu kendin mi istedin yoksa hocanın tercihimiydi?
Ahmet İlhan ; Ben hiç bi zaman oyundan çıkmak istemem :s ama sarı kartım vardı ve 10 kişiydik

Taraftar; Ligimizdeki hakemler bence hiç yeterli değil. Ağız tadıyla maç izleyemiyoruz. Sen hakemleri nasıl buluyorsun?
Ahmet İlhan ; Ben de sizinle aynı fikirdeyim.

Taraftar ; Futbol hayatın boyunca beraber oynamaktan en keyif aldığın oyuncu kimdi?
Ahmet İlhan ; Cernat' la oynamak gerçekten keyif verici...

Taraftar ; Karabükspor' la ilgili bu forumu ve diğer forumu sen ve arkadaşların düzenli olarak takip ediyor musunuz ?
Ahmet İlhan ; Ben sadece bu forumu takip ediyorum. Sadece bu forumun gercek Karabükspor taraftarlarının oldugunu biliyorum. Takımın iyiliği için ugrasılan bi forum burası diğeri gibi değil ..

Taraftar ; Playstation oynarmısın? Oynarsan hangi takımı begenirsin ?
Ahmet İlhan ; Evet evde sürekli oynarım. Manchester City takımım  :)

Taraftar : Bu forumu sen veya takım içersindeki arkadaslar takip ediyormu? Eğer takip ediyor ya da ediyorsanız burda size karsı yapılan en cok üzüldügünüz yorum hangisidir?
Ahmet İlhan ; Ben takip etmeye calısıyorum elimden geldiğince. Tabii insanlar kendi adına çirkin şeyler yazıldıgı zaman üzülürler ama burada  benim hakıımda kötü bir yorum okumadım çok şükür.

Taraftar ; Takımda en iyi giyinen futbolcu kim?
Ahmet İlhan ; hahaha  ben olmadığım kesin  :)

Ahmet İlhan Özek'e Karabükspor taraftarlarına ve KırmızıMavi forum üyelerine yaşattığı bu eşsiz an için teşekkür ediyoruz.
Kendisinin özverisi ve forum üyelerinin katkısıyla bir ilki başardığımızı düşünüyoruz.
KırmızıMavi
Ahmet İlhan ; Beni taraftarımızla buluşturduğunuz için sizlere sonsuz teşekürler ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder